اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

حزب‌الله: آرمان فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران محوریت یافت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسأله فلسطین می رفت تا به یک موضوع حاشیه‌ای در جهان اسلام تبدیل شود.

حزب‌الله: آرمان فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران محوریت یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشست مجازی «روز قدس، روز مستضعفین» که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت که انقلاب اسلامی ایران عامل این بود که موضوع فلسطین به مرکز توجهات بازگردد.

به نوشته المنار، او در خصوص اتفاقات این روزهای بیت‌المقدس گفت: «آنچه این روزها از اقدامات مردم فلسطین در قدس و محله شیخ جراح می‌بینیم، همگی مظاهر عزت و پیروزی است».

او با انتقاد از موضع کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی، گفت که آن‌ها قصد دارند آرمان فلسطین را در طبقی از طلا در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و در طول دهه‌های گذشته عامل اصلی کندی حرکت در راستای آزادی قدس بودند.

معاون دبیرکل حزب‌الله، جمهوری اسلامی ایران را در مرکز جبهه مقاومت دانست و گفت که به همین دلیل جریان سازش و جریان قدرت جهانی این کشور را هدف قرار داده و در اصل همه اقدامات ضد ایرانی با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول