اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد بیش از ۷۰۰ شغل پایدار توسط بسیج سازندگی لرستان/ توزیع ۱۱۰ میلیارد تومان کمک مومنانه

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان برای رزمایش مومنانه در استان توزیع شده، ضمن اینکه در روزهای پیش‌رو نیز این رزمایش در قالب‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

ایجاد بیش از ۷۰۰ شغل پایدار توسط بسیج سازندگی لرستان/ توزیع ۱۱۰ میلیارد تومان کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان جهانبخش ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت روز بسیج سازندگی، اظهار کرد: این مجموعه آمادگی کامل را دارد که در تمام عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: با روش‌های اداری و وجود بروکراسی‌های اداری، گاهی مشکلات جامعه با سرعت بالا مرتفع نمی‌شود، از این‌رو نیروهای جهادی با انرژی فراوان در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی متمرکز شدند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰۰ گروه جهادی در این مجموعه، بیان داشت: این گروه‌ها با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و مطالبه‌گری فعالیت دارند.

جهانبخش به فعالیت ۶۳۳ صندوق قرض‌الحسنه خانگی با سرمایه ۱۴ میلیارد تومان در سراسر استان اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته ۳۴۰ شغل پایدار در حوزه مشاغل خانگی و کشاورزی توسط این صندوق‌ها ایجاد شد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای که با بنیاد علوی داشتیم، سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان به صندوق‌ها تزریق شد که در این خصوص ۳۸۰ شغل علاوه بر مشاغل گفته شده، ایجاد گردید.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۷ واحد مسکن مددجویی کمیتعه امداد را تحویل دادیم، افزود: امسال نیز ساخت ۹۵ واحد دیگر را برای مددجویان کمیته‌امداد استان آغاز کرده‌ایم.

جهانبخش از تکمیل و راه‌اندازی ۲۳ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی برای بهسازی آبیاری ۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان تا پایان شش‌ماه ابتدایی امسال خبر داد.

وی با اشاره به تحویل ۶۸۸ مورد جهیزیه به زوج‌های نیازمند لرستانی، گفت: ۳۴۰ هزار طبخ غذا تا قبل از ماه رمضان در حاشیه شهرها انجام شد، یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد ماسک و ۲۷ هزار لوازم‌التحریر تاکنون توزیع شده و همچنان این اقدامات ادامه دارد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان برای رزمایش مومنانه در استان توزیع شده، ضمن اینکه در روزهای پیش‌رو نیز این رزمایش در قالب‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول