اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار تنها به بنرهای تشکر ختم شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تعیین تکلیف نشد و منطقه آزاد فریدونکنار نیز فقط به بنرهای تشکر ختم شده و ثمره‌ای برای مردم نداشت.

تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار تنها به بنرهای تشکر ختم شد

علی اصغر باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار، با اشاره به اینکه افزایش فعالیت در بندر تجاری فریدونکنار در کنار اشتغال و کار آفرینی از نمادهای مبارزه با تحریم‌ها برشمرده می‌شود، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تعیین تکلیف نشد و ایجاد منطقه آزاد فریدونکنار فقط به بنرهای تشکر ختم شده و ثمره‌ای برای مردم نداشت.

وی با تاکید بر لزوم حذف بروکراسی‌های دست و پا گیر اداری در مسیر فعالیت صاحبان کالا و کشتی، گفت: برخی تجار با مراجعه به دفتر بنده مشکلاتی را مطرح می‌کنند که حالا با افتتاح ساختمان جدید گمرک و استقرار مدیران و بخش‌های مختلف، انتظار رفع آنان وجود دارد.

باقرزاده در ادامه وحدت را رمز موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر تجاری فریدونکنار با مشکلاتی مواجه بوده و هست که در چند جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و همچنان برای رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خواستار برنامه‌ریزی و حمایت جدی مسؤولان مربوطه برای تامین کالای مورد نیاز کانتینرهای معمولی و یخچالی بندر فریدونکنار شده که حالا به شبکه حمل و نقل کانتینری دریای خزر پیوسته است.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: افتتاح ساختمان جدید گمرک بندر فریدونکنار می‌تواند سهم بسزایی در پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، رونق و توسعه منطقه داشته باشد. 

انتهای پیام/۸۶۰۲۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول