اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پیگیری یک گزارش| اجرای عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در نایسر سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج به منظور جلوگیری از تصادفات و کاهش و روان سازی ترافیک در حال اجرا است.

پیگیری یک گزارش| اجرای عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در نایسر سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، «حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن» عنوان گزارشی بود که خبرگزاری فارس به مشکلات نایسر پرداخت و از دردهای ریشه‌دار مردمانی گفت که سال‌های سال است زندگی را به کامشان تلخ کرده است.

آنان که به قول خودشان نه شهرنشین و نه روستانشین محسوب نمی‌شوند و با وجود جمعیت بالای 70 هزار نفر، همواره از دید مسئولان پنهان بوده‌اند.

افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز، وجود انشعاب‌های غیرمجاز برق، مشکلات زیرساخت‌های آموزشی، نبود فضای سبز، مشکلات آب و فاضلاب، کوچه‌های ناهموار و خاکی، خیابان‌های شلوغ و پُرتردد و ...دردهایی بود که در قالب این گزارش از طریق این رسانه‌ به گوش مسئولان رسید.

با گذشت چند ماه از درج این گزارش شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این ناحیه منفصل شهری هستیم تا جاییکه نایسر از حاشیه به متن آمده و روی ریل توسعه قرار گرفته است.

17 اسفند ماه سال گذشته در پیگیری خبرگزاری فارس حشمت‌اله صیدی از رفیوژه وسط بلوار امام شافعی (بلوار اصلی نایسر) به متراژ قریب به 3 هزار مترمربع و همچنین احداث 6 هزار مترمربع فضای سبز در رفیوژه وسط خیابان دکل و احداث فضای سبز در این منطقه منفصل شهری خبر داد و گفت: علاوه بر احداث فضای سبز، عملیات تسطیح و آماده‌سازی چندین معبر اصلی برای آسفالت و بهسازی نظیر خیابان دکل و حیران در حال انجام است، دوم اردیبهشت ماه امسال نیز بهسازی 18 هزار مترمربع از بلوار دکل نایسر آغاز شد.

فرشاد منبری در تازه‌ترین خبرها در مورد انجام عملیات‌های بهسازی در این ناحیه منفصل شهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بلوار امام شافعی و بلوار گاز  دو  معبر اصلی در ناحیه منفصل شهری نایسراست که متحمل بار ترافیکی زیادی است. 

وی گفت: تداخل خودروها در مسیر ورودی این دو معبر اصلی بعضاً باعث بروز تصادفات و ایجاد ترافیک در ورودی این ناحیه می‌شود. 

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از بروز تصادف و باز شدن گره ترافیکی، ایمن سازی معبر و سهولت در عبور و مرور؛ عملیات اصلاح هندسی ورودی نایسردر ابتدای این دو بلوار در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: درهمین راستا عملیات تعریض بلوار اصلی بطول160 متر و عرض 7 متر، احداث رمپ، احداث دوربرگردان در ورودی نایسر و عملیات هدایت آب‌های سطحی هم انجام خواهد شد. 

منبری ابراز امیدواری کرد: با اجرای اصلاح هندسی ورودی این بلوار مشکلات ترافیکی موجود مرتفع و موجبات سهولت در تردد خودروها را فراهم  می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول