اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

المان شهدای گمنام در زنجان تکمیل می‌شود

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها موضوع عدم اتمام المان شهدای گمنام در شهرهای خود را پیگیری کنند، گفت: المان سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه نیمه کاره است و باید به پایان برسد.

المان شهدای گمنام در زنجان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی شنبه شب در جلسه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس سال 1400 اظهار کرد: جوانان غیور ایرانی با تمام توان خود و مقتدرانه و با هزینه‌های دنیوی یعنی گذشتن از جان خود در این مسیر حرکت کردند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان نمادی در تارک و تاریخ جمهوری اسلامی می‌درخشد، عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس، بزرگ‌ترین سرمایه یعنی جانشان را برای حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس فدا کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید عالمانه تبیین شود تا نسل امروز و فردا عظمتآن رابشناسند، تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نحوی باشد که زوایای پنهان دفاع مقدس و روح فرهنگ مقاومت در جامعه، مشخص شود.

مرادی با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس ورود پیدا کنند و برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند، عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی پیش‌بینی برنامه‎‌ها متناسب با فضای موجود ضروری است.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ کنگره 3 هزار و 535 شهید زنجان گفت: دستگاه‌ها ضمن انجام وظایف خود گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها موضوع عدم اتمام المان شهدای گمنام در شهرهای خود را پیگیری کنند، گفت: المان سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه نیمه کاره است و باید به پایان برسد.

برنامه‌ها مناسبتی دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان هم در این جلسه با اشاره به اینکه در 41 سالگی دفاع مقدس قرار داریم، عنوان کرد: این بخش از تاریخ ایران اسلامی چون صفحه‌ای پر از حماسه‌های بزرگ جاودانه است.

قاسم محمدی با بیان اینکه با توجه به عظمت و بزرگی دفاع مقدس باید در راستای معرفی درست این رویداد تاریخی اقدام شود، تصریح کرد: با توجه به شعار سال‌جاری مبنی بر اینکه «ما مقتدریم» برنامه‌ها با این محوریت برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته برنامه‌های دفاع مقدسبه صورتمتمرکز از 31 شهریور‌ماه تا ششم مهرماه برگزار می‌شد، بیان کرد: اما با توجه به عدم امکان برگزاری برنامه‌ها به صورت متمرکز امسال برنامه‌ها از فروردین‌ماه تا اسفندماه و متناسب با مناست‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با گلایه از عدم ارسال گزارش عملکرد دستگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: 30 درصد دستگاه‌ها هنوز عملکرد خود در این حوزه را ارسال نکردند.

محمدی با تاکید بر لزوم افتتاح و بهره‌برداری از همه المان‌های یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس بیان کرد: 12 المان در زنجان احداث شده که از این تعداد سه المان با حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار تکمیل است.

برگزاری 548 برنامه در حوزه دفاع مقدس در سال گذشته 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سال‌جاری سال برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان است، گفت: باید بسیج شده و همه فعالیت‌ها را زیر برنامه‌های این کنگره برگزار کنیم.

عباس بابایی با ابراز امیدواری از برگزاری باشکوه کنگره شهدا در زنجان عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی شود که برنامه‌ها با وجود شرایط کرونایی با شکوه تمام برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه شهدا در تهران با توجه به شرایط موجود گفت: تلاش می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوان زنجان نیز به معرفی مفاخر خود اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته و با وجود شرایط کرونایی 548 برنامه توسط سپاه در حوزه دفاع مقدس به صورت مجازی و سایر برنامه‌ها برگزار شد، گفت: این نهاد برای فعالیت در این حوزه در سال‌جاری نیز آمادگی دارد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول