اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ابلاغ تصویب‌نامه تخصیص اعتبار پروژه‌های کنترل سیلاب

معاون اول رییس جمهوری تصویب‌نامه مربوط به تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه و واپایش (کنترل) سیلاب را ابلاغ کرد.

ابلاغ تصویب‌نامه تخصیص اعتبار پروژه‌های کنترل سیلاب

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری تصویب‌نامه مربوط به تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه و واپایش (کنترل)سیلاببه منظور مدیریت خطرپذیری و کاهش خسارات واردشده به بخش کشاورزی بر اثر وقوع مخاطرات طبیعی را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت کشور، با تخصیص مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه و واپایش (کنترل) سیلاب به منظور مدیریت خطرپذیری و کاهش خسارات واردشده به بخش کشاورزی بر اثر وقوع مخاطرات طبیعی جهت اجرای طرح مرمت و بازسازی (۶۰) رشته قنات در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان موافقت کرد.

بر این اساس، سازمان فوق موظف است گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول