اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش 43 درصدی بارش‌ها در لرستان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از ابتدای سال آبی تا به امروز شاهد 341 میلی‌متر بارندگی در لرستان بوده‌ایم که این میزان نسبت به بلند مدت کاهش 38 درصدی و نسبت به سال گذشته کاهش 43 درصدی داشته است.

کاهش 43 درصدی بارش‌ها در لرستان

زینب اکبری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روزهای آینده شاهد وضعیت جوی ناپایداری  در لرستان هستیم که این وضعیت باعث افزایش رشد ابر و سرعت باد در مناطق مختلف استان می‌شود.

وی بابیان اینکه طی این مدت شاهد رگباهای پراکنده در بعضی از نقاط استان هستیم، افزود: این بارش‌ها نقطه‌ای بوده و میزان آنان چشمگیر نیست همچنین با توجه به سابقه بارش‌های استان فصل آبی لرستان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: طی روزهای آینده شاهد افزایش دماهای روزانه در سراسر استان خواهیم بود.

اکبری در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: از ابتدای سال آبی تا به امروز شاهد 341 میلی‌متر بارندگی در لرستان بوده‌ایم که این میزان نسبت به بلند مدت کاهش 38 درصدی و نسبت به سال گذشته کاهش 43 درصدی داشته است.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول