اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف نزدیک به 400 کیلوگرم تریاک درتبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 397 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در تبریز خبر داد.

کشف نزدیک به 400 کیلوگرم تریاک در

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر مقادیر زیادی موادمخدر را از شهرهای شرق کشور تهیه و به آذربایجان‌شرقی منتقل خواهند کرد، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشرافیت اطلاعاتی محل دپو و نگهداری موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد از نوع تریاک کشف و سه متهم در این راستا دستگیر شد.

 عبدی، اعتیاد به موادمخدر را منشا بسیاری از جرائم دانست و یادآور شد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود را در زمینه موادمخدر با شماره‌های ۱۱۰ ، ۱۲۸ و ۲۱۸۲۶۰۱۴ به پلیس اعلام بکنند و مطمئن باشند که برخورد پلیس با سوداگران مرگ جدّی و سخت خواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر دستور پلیس استان قرار دارد، افزود: از ابتدای سال‌جاری مقدار یک‌هزار و ۱۲۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۴ درصد افزایش داشته و در این مدت اعضای  سه باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و تعداد یک‌هزار و ۶۸ فقره پرونده اعم از قاچاقچی، حمل‌کننده و توزیع‌کننده موادمخدر تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول