اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در تهران و تمام استان‌ها/ افزایش اعتبار وکالتنامه‌ها به تعداد روزهای تعطیل

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در تهران و تمام استان‌های کشور خبر داد.

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در تهران و تمام استان‌ها/ افزایش اعتبار وکالتنامه‌ها به تعداد روزهای تعطیل

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز،  کلیه مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در تمام استان‌های کشور بازگشایی شده و مشغول به  ارائه خدمات هستند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که باید شهروندان از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید‌ شهروندان مدنظر داشته باشند.

وی گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بوده و بعد از اتمام ماه رمضان از روز شنبه به بعد از ۷ تا ۱۶ خواهد بود.

سرهنگ محمدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی اعلام کرد: به تعداد روزهای تعطیل در هر استان به اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی در بازه زمانی مدنظر خود برای دریافت خدمات برای تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول