اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت ۶۰۰ حامی ایتام در قالب «ایران مهربان» در بندرترکمن/ توزیع ۴۵۰۰ نان مهربانی به نیازمندان

مدیر کمیته‌امداد امام خمینی شهرستان بندرترکمن از فعالیت ۶۰۰ حامی ایتام و کودکان در قالب «ایران مهربان» خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۶۰۰ حامی در طرح «ایران مهربان» شرکت کردند.

فعالیت ۶۰۰ حامی ایتام در قالب «ایران مهربان» در بندرترکمن/ توزیع ۴۵۰۰ نان مهربانی به نیازمندان

حیدر بخشی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور حمایت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست طرحی با محوریت«ایران مهربان» با شعار «هیچ فرزند یتیم،محسنینو بدون حامی» در سال ۱۴۰۰ نداشته باشیم در حال اجراست که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۶۰۰ نفر در شهرستان بندرترکمن در این طرح شرکت کردند و کمک به فرزندان معنوی خودشان را عهده‌دار شدند.

* توزیع ۴۵۰۰ نان مهربانی به نیازمندان

وی از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ نان مهربانی به نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: به همت اتحادیه خبازان طرحی در قالب توزیع «نان مهربانی» در این شهرستان صورت گرفت که تاکنون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ قرص نان بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

مدیر کمیته‌امداد امام خمینی شهرستان بندرترکمن ابراز کرد: در طرح توزیع «نان مهربانی» دستگاه‌های مختلفی همکاری کردند از جمله می‌توان به سپاه پاسداران ناحیه، امام جمعه‌ و ۱۰ مرکز نیکوکاری این شهرستان اشاره کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان بندرترکمن می‌توانند کمک‌های مالی خودشان را با ارسال عدد یک به شماره «۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷» پیامک کنند و با ارسال عدد دو به همین سامانه پیامکی برای شرکت در پویش «ایران همدل» اقدام کنند.

وی اظهار کرد: نیکوکاران و خیرین شهرستان بندرترکمن می‌توانند از طریق کارت مجازی که از ابتدای ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده است کمک‌های نقدی ودشن را واریز کنند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول