اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

همه مواد لایحه تجارت باید مجددا بررسی شود

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: لایحه تجارت اشکالات و ایرادات زیادی دارد و در مجلس یازدهم این فضا فراهم است که مجددا تمام ماده‌های لایحه تجارت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

همه مواد لایحه تجارت باید مجددا بررسی شود

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت گفت: شورای نگهبان قانون اساسی ایرادت زیادی به لایحه تجارت گرفته و به همین دلیل لایحه مذکور جهت اصلاح به مجلس برگشته است. امیدواریم فصل هایی از لایحه تجارت که در مجلس قبل تصویب شده، مجدد بررسی و اصلاح شود.

وی افزود: لایحه تجارت مدت زمان زیادی در مجلس معطل مانده بود و به همین دلیل در هفته‌های پایانی مجلس دهم برخی از ماده های آن شتابزده تصویب شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: لایحه تجارت اشکالات و ایرادات زیادی دارد و در مجلس یازدهم این فضا فراهم است که مجددا تمام ماده‌های لایحه تجارت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و بر روی تک تک ماده‌های لایحه تجارت باید کار شود.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: لایحه تجارت در صورتی که اصلاح نشود زمینه‌ساز مشکلات و ابهامات زیادی در قانون تجارت و به دنبال آن فعالیت‌های تجاری خواهد شد. در اواخر مجلس دهم انتقاداتی به لایحه مذکور وارد شد که متاسفانه خیلی خوشایند دوستان مجلس نبود اما در مجلس یازدهم قطعا پافشاری خواهیم کرد تا مشکلات و ایرادات آن رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول