اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند

نماینده شهرضا در مجلس گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین برای همه مسلمانان جهان یک وظیفه دینی و شرعی است و همه باید در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصرف کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند.

مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ روز قدس که در ابتدا از ایران شروع شد امروز به یک حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده و در کشورهای مختلف غربی و شرقی شاهد برگزاری راهپیمایی و تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در این روز هستیم.

وی افزود: تاریخ گواه این مسأله است که صهیونیست‌ها سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کرده و چه جنایاتی را در این سرزمین مرتکب شده‌اند و این مسأله هیچگاه از حافظه تاریخ فراموش نخواهد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس اظهار داشت: وظیفه دینی و شرعی همه مسلمانان جهان است که هرگاه در گوشه‌ای از دنیا به مسلمانی ظلمی  روا داشته شود از او دفاع کنند و نگذارند که تحت ظلم و ستم قرار گیرد و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در همین راستا وظیفه همه مسلمانان جهان است.

محمودی گفت:‌ همه کشورهای اسلامی باید حمایت‌های معنوی و مادی خود را به صورت کامل از ملت مظلوم فلسطین داشته باشند که این حمایت‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلف نمود پیدا کند.

وی افزود:‌ یکی از مسائل مهمی که کشورهای مسلمان می‌توانند روی آن کار کنند حوزه اقتصادی است که بسیار می‌تواند در ضربه زدن به رژیم نامشروع صهیونیستی کمک کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس اظهار داشت: مسلمانان جهان همگی باید کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند تا از این طریق با آسیب زدن در حوزه اقتصادی به این رژیم باعث ضعف آن شوند و کشورهای اسلامی هیچگاه نخواهند با خرید کالای اسرائیلی زمینه را برای قدرتمند شدن این رژیم نامشروع فراهم آورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول