اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۱۰۰۰ سری کمک جهیزیه بین زوج‌های جوان کرمانی توسط بسیج

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی، اولین مرحله هزار سری کمک جهیزیه با ۴۴۰ قلم به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

توزیع ۱۰۰۰ سری کمک جهیزیه بین زوج‌های جوان کرمانی توسط بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در حاشیه مراسم توزیع سبد جهیزیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در امتداد جهاد سازندگی ابتدای انقلاب و با همان ماموریت در همه عرصه‌ها از جمله محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی، اشتغال و ... تشکیل شده است.

وی بیان کرد: امروز به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی، اولین مرحله هزار سری کمک جهیزیه با ۴۴۰ قلم به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

 

معروفی با اشاره به اینکه این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، قالی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است، عنوان کرد: این کمک‌ها تا پایان سال جاری به فضل الهی در مراحل مختلف ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تمامی اقلام جهیزیه ما کالای ایرانی و از موسسات خیریه با قیمت‌های کم خریداری شده است.

وی بیان داشت: از همه مسئولین استان، کشور و خیرین، بنگاه‌های اقتصادی درخواست داریم سبد جدی برای تهیه جهزیه و ازدواج جوانان ببینند و امیدواریم امسال در این زمینه شاهد یک حرکت جدی و جهشی باشیم.

 

معروفی افزود: سال گذشته نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های جوان با کمک کمیته امداد قرار دادیم و اگر امسال خانواده‌ها در قالب قرارگاه و همچنین مسئولین استانی، شهرستانی و خیرین ملی پای کار بیایند ما می‌توانیم ۱۰ هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم تا زندگی مشترک خود را شروع کنند.

وی ابراز داشت: امروز مشکل اصلی ما در جامعه اشتغال است به همین دلیل در ازدواج و معیشت مشکل داریم و باید با حرکت انقلابی و جهادی این موضوع را به سرانجام برسانیم تا یک زندگی آرام اسلامی ایرانی قابل قبول با فرهنگ خودمان برای جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول