اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انجمن علمای یمن: قدس بیش از هر زمان دیگری به آزادی نزدیک است

انجمن علمای یمن ضمن اعلام اینکه نقاب‌ها افتاده و قدس بیش از هر زمان دیگری به آزادسازی نزدیک است، امت اسلام را به راهپیمایی گسترده در روز جهانی قدس فراخواند.

انجمن علمای یمن: قدس بیش از هر زمان دیگری به آزادی نزدیک است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انجمن علمای یمن به مناسبت روز جهانی قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد، این روز منحصر به یک کشور، ملت یا نظام نیست.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، انجمن علمای یمن در ادامه تلاش‌های انجام شده برای تقویت وحدت در راه یاری قدس و فلسطین و مقابله با قوای استکباری را ستود و افزود: آزادسازی قدس نزدیکتر از هر زمان دیگری است بویژه پس از آنکه نقاب‌ها کنار رفته، بسیاری از واقعیت‌ها علنی شده و پشت پرده مزدوران و خیانتکاران که با قدس و فلسطین تجارت کردند، آشکار شده شده است.

در ادامه این بیانیه آمده، امت اسلام و نخبگان عملی و سیاسی باید در گفتمان رسانه‌ای، برنامه‌‌های درسی و تریبون‌ها، قدس را به جایگاه اصلی خود بازگردانند. آمادگی جهادی و بیداری جوانان امت اسلام تضمین‌کننده تمام معاملات علیه فلسطین است.

انجم علمای یمن افزود، نزدیک‌ترین راه برای آزادی مسجدالاقصی، مسجدالحرام است اگر از هیمنه «شاخ شیطان» به نمایندگی نظام سعودی آزاد شود، نظامی که در خط اول دفاع از رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، محور مقاومت باید وحدت و برادری ایمانی را تقویت و آن را در برابر نفوذ منافقان محکم‌سازی کند.

انجمن علمای یمن در پایان از ملت یمن و ملت‌های تمام امت اسلامی خواست در روز قدس برای یاری قدس و فلسطین و اعلام برائت از آمریکا و رژیم اسرائیل به صورت گسترده دست به راهپیمایی بزنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول