اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت نوجوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست در جریان حمله به روستایی در جنوب نابلس و درگیری با فلسطینی‌ها، یک نوجوان ۱۶ ساله را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

شهادت نوجوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک نوجوان فلسطینی بامداد پنجشنبه در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، به شهادت رسید.

به گفته مقام‌های فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از حمله به روستای «بیتا» واقع در جنوب «نابلس»، به ضرب گلوله مستقیم «سعید عوده» ۱۶ ساله را به شهادت رساندند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ارتش اسرائیل مدعی است فلسطینی‌ها مشغول پرتاب کوکتل مولوتف به سمتشان بودند و آنها نیز شروع به تیراندازی کردند.

ساکنان روستاهای بیتا و اودله می‌گویند طی چند شب اخیر نظامیان کودک‌کُش صهیونیست با جوانان فلسطینی که قصد دفاع از منازل و سرزمین خود را داشتند، درگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان اعلام کرد که یک فلسطینی دیگر نیز در جریان درگیری با نظامیان اسرائیلی از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

از سوی دیگر، یک صهیونیست که در جریان عملیات استشهادی روز یکشنبه در کرانه باختری هدف قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحت به هلاکت رسید.

به نوشته رویترز، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه در صفحه توئیتر خود مرگ این صهیونیست را اعلام کرد.

روز یکشنبه بود که رسانه‌های محلی خبر دادند، که یک فلسطینی پس از پیاده شدن از خودروی خود در نزدیکی مقر ایست‌وبازرسی صهیونیست‌ها در ورودی شهرک «کِفار تفوح»، به سمت نظامیان اسرائیلی شلیک کرد که در پی آن سه صهیونیست مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از تکرار و تدام عملیات تیراندازی فلسطینی‌ها در کرانه باختری، تدابیر امنیتی در این منطقه را افزایش داده و نظامیان بیشتری به آنجا اعزام کرد.

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش کودک‌کُش صهیونیستی نیز با حضور در محل تیراندازی در کرانه باختری، تهدید کرد که همزمان با تداوم عملیات برای یافتن عملیات‌کنندگان فلسطینی، به مقابله با مقاومت ادامه می‌دهند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول