اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

یک میلیون و ۹۲۶ هزار کرمانی سهام عدالت دارند

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: از جمعیت سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۱۸ نفری استان کرمان یک میلیون و ۹۲۶ هزار و ۲۳۳ نفر دارای سهام عدالت هستند.

یک میلیون و ۹۲۶ هزار کرمانی سهام عدالت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید شهسواری عصر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات مجمع عمومی و فوق‌العاده سهام عدالت در استان کرمان با اشاره به آزادسازی سهام عدالت در سال ۹۹ و انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت توسط سهامداران اظهار کرد: انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمان ۲۱ اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۱۰ صبح به روش الکترونیکی و از طریق تارنمای https://dima.csdiran.ir در سطح استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور اقتصادق و دارایی استان کرمان تصریح کرد: سهامداران قبل از مراجعه به سامانه دیما و شرکت در انتخابات، نخست باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و سجامی شوند. به سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند توصیه می‌شود تا برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره وقت کافی بگذارند.

شهسواری ابراز داشت: سهامداران باید توجه داشته باشند که سهام آنها در روش غیرمستقیم تحت هیچ شرایطی به دولت سپرده نشده بلکه سهامی عام بوده و به‌طور کامل غیردولتی محسوب شده و مانند سایر شرکت‌هایی که در بورس فعال هستند، است.

وی با اشاره به اینکه  تعداد اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمان ۵ نفر است، تصریح کرد:  کاندیداها به لحاظ عمومی توسط نهادهای نظارتی و در خصوص احراز صلاحیت‌های تخصصی نیز با توجه به مستندات موجود از فرد کاندیدا مصاحبه‌های تخصصی گرفته می‌شود.

 سرپرست اداره کل امور اقتصادی و داریی استان کرمان ادامه داد: از مجموع جمعیت سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۱۸ نفر استان کرمان تعداد یک میلیون و ۹۲۶ هزار و ۲۳۳ نفر دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی سهام عدالت ۲۷.۶ درصد یعنی ۵۳۰ هزار و ۸۷۲ نفر روش مستقیم  و  ۷۲.۴ درصد یعنی یک میلیون و ۳۹۵ هزار و ۳۶۱ نفر روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول