اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف یک تن و ۳۶۰ کیلو تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۳۶۰کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

کشف یک تن و ۳۶۰ کیلو تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدرو سوداگران مرگ و در اجرای طرح عملیاتی نصر، نیروهای مجرب وآموزش دیده مستقردر ایست و بازرسی «فاریاب رودان» با انجام اقدامات تخصصی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با رصد اطلاعاتی و تحرکات اعضای این باند مسیر تردد محموله مذکور را در محور " رودان – بندر عباس" شناسایی و نسبت به پایش آن اقدام کردند، افزود: مأموران مستقر در ایست و بازرسی فاریاب کامیون حامل مواد مخدر را متوقف و ضمن هماهنگی مقام قضائی آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از تریلر 136 بسته 10کیلویی به میزان یک تن و 360 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه و با پوشش های خاص در داخل کامیون جاسازشده بود کشف و دو قاچاقچی دراین رابطه دستگیرشد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: خودرو توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه پلیس استان با توان عملیاتی بالا و اشراف اطلاعاتی اجازه جولان و عرض اندام به قاچاقچیان و هنجارشکنان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول