اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۱ تن جو خارج از شبکه توزیع در سمنان کشف شد

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۲۱ تن جو خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

۲۱ تن جو خارج از شبکه توزیع در سمنان کشف شد

محمدعلی حمزه‌گردشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تحقق شعار تعیین‌شده سال توسط مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان کشوری پلیس را بر آن داشت که مبارزه و مقابله با انواع قاچاق و فعالیت‌های خارج از شبکه قانون را از اولویت‌های اصلی مأموریت‌های خود قرار دهد.

وی افزود: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در همین خصوص با تشکیل تیم‌های تخصصی برنامه‌های متعدد کنترلی و پیشگیرانه را در استان به مرحله اجرا درمی‌آورد.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: تکاوران پلیس سمنان در شامگاه گذشته مقابل ایستگاه دومنظوره پلیس‌راه یک دستگاه کامیون کشنده را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

حمزه‌گردشی از کشف ۲۱ تن خوراک دامی از نوع خارج از شبکه قانون از این کامیون خبر داد و عنوان کرد: خودرو برابر هماهنگی‌های صورت‌گرفته توقیف شده است.

وی مقصد محموله را یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی بیان کرد و گفت: ارزش جوهای کشف‌شده برابر نظر کارشناسان امر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول