اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: درمانگاه شبانه‌روزی گنبدکاووس با محوریت خدمت به فرهنگیان شرق گلستان با اعتبار بیش ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد صبح امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان اظهار کرد: از سال گذشته احداث و تجهیز این درمانگاه در دستور کار قرار گرفت و امروز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و شهرستانی این درمانگاه به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: این درمانگاه با ۸۱۰ مترمربع مساحت و ۳۲۰ مترمربع زیربنا دارای ۱۰ اتاق برای هشت پزشک متخصص و یک پزشک عمومی بوده و ارائه خدمات آن شامل قلب، داخلی، پوست، دندانپزشکی، چشم، فیزیوتراپی و غیره است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دورترین نقطه استان گلستان روستای «قازانقایه» در شهرستان مراوه‌تپه است و با توجه به اینکه کمیسیون پزشکی فرهنگیان در مرکز استان واقع شده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مجوز لازم برای کمیسیون پزشکی فرهنگیان در شرق در این درمانگاه اخذ شد.
وی ادامه داد: این درمانگاه به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و با توجه به اینکه با همه بیمه‌ها قرارداد لازم منعقد شده علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان شرق گلستان همه مردم عزیز شرق می‌توانند از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.
* نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در گنبدکاووس احداث شود
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان گنبدکاووس از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز و اعتبارات ملی در راستای احداث نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در گنبدکاووس انجام شود.
احسان گوهری‌راد گفت: گنبدکاووس در ابعاد و حوزه‌های مختلف استعداد و ظرفیت‌های خوبی دارد و تلاش داریم تا نخستین بیمارستان فرهنگیان استان و شمال کشور در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول