اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 400 بسته کمک معیشتی در سلطانیه

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه از توزیع 400 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان سلطانیه طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع 400 بسته کمک معیشتی در سلطانیه

محمد حسین سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سلطانیه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان نیز این رزمایش در سه مرحله اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به اینکه مرحله نخست این رزمایش همزمان با ولادت امام حسن مجتبی( ع) برگزار شد، افزود: در این مرحله بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳میلیون ریال در بین خانواده‌های نیازمند سلطانیه‌ای توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم و سوم رزمایش کمک مومنانه در شب‌های قدر برگزار می‌شود، افزود: در این مراحل بیش از 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به همراهی خیران، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج  برادران و خواهران سپاه شهرستان سلطانیه در برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: توزیع بسته‌ها با شناسایی نیازمندان توسط مردم و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و با حفظ شئون افراد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول