اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پویش نذر خون در زنجان به همت بسیج محلات

مسؤول بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: پویش نذر خون به همت بسیج مساجد و محلات در زنجان اجرایی می‌شود.

اجرای پویش نذر خون در زنجان به همت بسیج محلات

ابراهیم رستمخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به همنوعان و انجام فعالیت‌‌های خیر است.

مسؤول بسیج مساجد و محلات استان زنجان با اشاره به اجرای پویش نذر خون در میهمانی خدا عنوان کرد: این طرح با هماهنگی بسیج مساجد و محلات با سازمان انتقال خون استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دعوت برای حضور اقشار مختلف جامعه و بسیج در این اقدام انسان دوستانه عنوان کرد: پویش مردمی نذر خون در ماه مبارک رمضان در زنجان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است.

رستمخانی با اشاره به اینکه این اقدام را در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه تداوم کمک مومنانه انجام می‌شود، ادامه داد: بسیجیان زنجانی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در دو مرحله نسبت به پیوستن به پویش نذر خون اقدام کردند.

مسؤول بسیج مساجد و محلات استان زنجان با اشاره به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا و همچنین روزه داری مردم، از همه مردم به ویژه بسیجیان دعوت کرد در قالب این پویش برای تامین خون سالم برای بیماران، یاری کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول