اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عطر شهادت در احیای شب‌ قدر شهرقدس پیچید

شب‌زنده‌داران شهرستان قدس مراسم احیای شب قدر را در کنار پیکر مطهر شهید خوش‌نام احیا گرفتند و دست نیاز به‌سوی خالق بی‌نیاز گشودند.

عطر شهادت در احیای شب‌ قدر شهرقدس پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، شب زنده‌داران شهرقدسی، شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان را در کنار پیکر مطهر شهید گمنام احیا گرفتند و دست نیاز به سوی خالق بی‌نیاز گشودند.

"سَلامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ"، شبى آکنده از سلامت و خیر و رحمت تا طلوع صبح؛ شبی که هم قرآن در آن نازل شده، هم عبادت و احیاء آن معادل هزار ماه است و هم خیرات و برکات الهى در آن شب نازل مى‌شود، رحمت خاص الهی نیز امشب شامل حال بندگان است و فرشتگان و روح در این شب قدر نازل مى شوند.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرقدس در این شب نورانی و پربرکت بهترین تقدیر و مقدرات را در کنار شهیدی خوش‌نام از خداوند درخواست کردند‌ و در هنگام قرآن به سر گرفتن و عبادت‌های خود فرج امام زمان(عج) و شفای همه بیماران را دعا کردند.

میزبان شب‌های قدر این شهر شهید خوش‌نامی است که در عملیات والفجر مقدماتی در فکه آسمانی شد و تشییع پیکر مطهرش که با همکاری خادمین مجموعه فرهنگی مذهبی حسینیه شهدای گمنام انجام شد، عطر و بوی شهادت به محافل نورانی شب‌های قدر داد.

مراسم احیای شب‌‌های قدر به‌طور همزمان همراه با راز و نیاز و شب زنده‌داری در فضای باز یادمان شهدای گمنام، مصلی، مساجد و هیئات شهرقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باحال و هوای خاص معنوی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول