اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نظامیان صهیونیست به دنبال فرد تیرانداز؛ دهها فلسطینی بازداشت شدند

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (سه شنبه) دهها نفر در جنوب شهر نابلس را در تلاش برای پیدا کردن فردی که دو روز پیش به سمت آن‌ها تیراندازی کرده بود، بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست به دنبال فرد تیرانداز؛ دهها فلسطینی بازداشت شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو روستای «عقربا» و «ترمسعیا» در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری بامداد امروز (سه شنبه) شاهد دستگیری‌های گسترده فلسطینیان بود.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، تعداد زیادی از مأموران رژیم صهیونیستی به همراه نیروهای ویژه گردان «الیمام» با یورش به این دو روستا، با بولدرز و خودورهای زرهی ورودی و خروجی روستا را مسدود کرده و اقدام به ورود به خانه‌ها زمانی که اهالی در خواب بودند کردند.

روز یکشنبه یک جوان فلسطینی در منطقه «زعتره» در جنوب شهر نابلس از خودروی خود پیاده شد و به سمت نظامیان صهیونیستی مستقر در یک مقر ایست و بازرسی شلیک کرد که سه نظامی زخمی شدند. حال دو تن از آن‌ها هنوز وخیم است. صهیونیست‌ها می‌گویند که عامل تیراندازی پس از آن خودروی خود را به «عقربا» برده و اهالی روستا برای ناشناس ماندن هویت عامل تیراندازی خودرو را آتش زده‌اند.

نظامیان در این یورش اهالی را از خانه‌هایشان بیرون کشیده و تحت بازجویی قرار دادند، دهها نفر را نیز بازداشت کرده و با خود بردند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در صفحه توئیتر خود نوشت که ارتش و شاباک (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) تعدادی از افرادی را که مشکوک به مشارکت در حادثه تیرندازی در «زعتره» بودند دستگیر کرده و خودرویی که عامل تیراندازی از آن استفاده کرده بود نیز مصادره کردند.

روزنامه معاریو روز گذشته در گزارشی نوشت که روزهای آتی باید شاهد عملیات مشترک ارتش و سازمان اطلاعات اسرائیل برای دستگیری عامل تیراندازی و دستگیری‌های گسترده برای کسب اطلاعات از وی باشیم.

به نوشته این روزنامه ارتش صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع انجام عملیات مشابه دیگری شود و با توجه به تعویق زمان انتخابات، مناسبت‌های مختلف در ماه رمضان، درگیری در قدس و در منطقه «الشیخ جراح» و عملیات روز گذشته، امکان افزایش تنش در صحنه میدانی بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول