اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در دیدار جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه رافت اسلامی از ویژگی‌های پلیس است، گفت: نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خوش درخشید.

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعدازظهر امروز در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز ضربت خوردن مولی‌الموحدین علی (ع) و خیرمقدم به سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا و هیئت همراه، گفت: سلام و پیام تشکر ما را به سردار اشتری فرمانده ناجا و همه نیروهای پرتوان، تلاشگر و با انگیزه نیروی انتظامی ابلاغ کنید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ماموریت‌های گوناگونی دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با موادمخدر که از پیچیدگی خاصی برخوردار نیاز به نیروهای ورزیده و چابک دارد.

محمدی‌لائینی با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق موادمخدر این موفقیت‌ها را نشان‌دهنده اقتدار نیروی انتظامی در همه حوزه‌های انتظامی، امنیتی، علمی و فن‌آوری در کشف جرم دانست و ابراز امیدواری کرد: این میزان آمادگی بسیار خوب است و باید در عده و عده تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه استان مازندران با بیان اینکه برای اینکه نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی باشد باید در همه زمینه‌ها همت و تلاش کند، تصریح کرد: تقویت نیروی انتظامی از نظر عده و جذب و بکارگیری نیروهای جوان، تحصیلکرده، انقلابی و مومن می‌تواند بخشی از مشکلات سازمانی ناجا را رفع کند و موجب کیفی‌سازی خدمات شود.

امام جمعه شهرستان ساری همچنین بر تقویت وضعیت معیشتی کارکنان انتظامی و رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: بیش از ۳۸۵ کیلومتر ساحل در استان مازندران با جمعیت شناور بین ۱۵ تا ۲۰ میلیونی در فصول مختلف سال، مدیریت و برقراری نظم و امنیت در استان را بسیار سخت کرده است که جا دارد از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و خسته نباشید گفت.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در حوزه خانواده کارکنان و برگزاری جلسات محفل انس با قرآن و مراسمات مذهبی اشاره کرد و افزود: با توجه به دوری پدران از فرزندان بدلیل ماموریت‌های مختلف ناجا و خلا تربیتی، برگزاری این مراسمات نقش موثری در تربیت فرندان کارکنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به نقش نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر در کنترل ترافیک ومحدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در ورودی شهرها و جاده‌ها اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در این حوزه نیز خوش درخشید.

محمدی‌لائینی در بخشی دیگر از سخنان خود به تفاوت پلیس ایران با پلیس دیگر کشورهای دنیا و اقتدار توام با رافت اسلامی و مهربانی که از ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است اشاره کرد و افزود: پلیس نظام اسلامی در مدیریت جامعه و برقراری نظم و امنیت در مقابله با اشرار و اراذل و اوباش با اقتدار و در برابر مردم با رافت اسلامی و مهربانی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک واقعه مبارک و سرنوشت ساز و علاج دردهای کشور است، افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و موضوع حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضرورت هوشیاری و آگاهی و مقابله با تهدیدات موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همه مسؤولان نظام در این حوزه مسئولیت دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول