اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه این گروه تاکنون ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم میان نیازمندان توزیع کرده است، گفت: به مناسبت شب‌های قدر ۱۱۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع می‌کنیم.

توزیع ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم

حامد خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از توزیع بیش از ۱۱۰ بسته معیشتی در شب‌های قدر خبر داد و با اشاره به تلاش دشمن برای بهره‌گیری از مشکلات ناشی از کرونا گفت: درایت رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب خنثی شدن این نقشه‌ها شد.

وی گفت : ان‌شاءالله تلاش داریم تا بخشی از مشکلات معیشتی را که مردم با آن دست به گریبان هستند، با تلاش و مشارکت همه اقشار جامعه برطرف و با هم‌افزایی بیشتر از مرحله نخست پیش ببریم.

خیرخواهان تصریح کرد: در شب‌های قدر ۱۱۰ سبد کالا، شامل برنج ایرانی، جو پرک، حبوبات شامل عدس، لپه، لوبیا قرمز و نخود، ماکارونی، رب، پنیر، چای و بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده که به خانواده‌های نیازمند و محرومین توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی اهدا شد.

وی به برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور عزیزمان تاکنون این مرکز و قرارگاه جهادی توفیق داشته بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ۶ استان و محله‌های حاشیه‌ای شهر تهران در چند مرحله و در ایام خاص در میان مردم نیازمند زیر پوشش توزیع کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول