اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مسدود شدن 2 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از مسدود شدن دو محور در جنوب این استان خبر داد.

مسدود شدن 2 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان

جلال الدین قادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت:  بارندگی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان با تخریب بخشی از شبکه ارتباطی جنوب این استان علاوه بر مسدود کردن ۲ محور اصلی ایرانشهر _خیرآباد و‌ ایرانشهر مهرستان تردد هم استانی ها در راههای روستایی کوچینگ و هفت محور ارتباطی با آن در نیکشهر و محور روستایی گرمیت ها‌ را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: همچنین محورهای باهوکلات در دشتیاری و ۲۳ روستای بالادست رودخانه کاجو و ۱۱ روستای پایین دست در بخش ساربوک نیز براثر بارندگی چند اخیر مسدود شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی اکیپ های راهداری این اداره کل همزمان با بروز بارندگی با تجهیزات کامل در محورها مستقر و در حال ارائه خدمات به هم استانی های گرامی و بازگشایی مسیرها هستند.

قادری تاکید کرد: هم استانی های گرامی اگر قصد تردد در جاده های جنوب استان سیستان و بلوچستان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول