اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توسعه ساختارهای آموزشی رکن اساسی در تعلیم و تربیت است

امام جمعه شهرستان بندر خمیر در دیدار رئیس آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت روز معلم تصریح کرد: ارتقا و توسعه نظام مند ساختارهای آموزشی رکن اساسی در تعلیم و تربیت است.

توسعه ساختارهای آموزشی رکن اساسی در تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی عنوان کرد: تمامی جوامع بشری نیاز مند دو مولفه اخلاق و معنویت در مسیر آموزش هستند تا سبب رونق و گسترش فرهنگ خود باشند.

وی ادامه داد: ضرورت توجه به به ساختار آموزشی اهمیت فراوانی در جوامع بشری دارد و معلم به عنوان اساسی‌ترین رکن در آموزش جایگاه بسیار بالایی دارد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر تاکید کرد: تقدیر از جایگاه معلم باید در عمل بروز کند و مسؤولان در جهت رفع مشکلات پیش روی معلمان گام‌های بلندی را بردارند تا شاهد رفع مشکلات معلمان در کشور باشیم.

حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا این قشر فرهیخته با سختی فراوان و در فضای مجازی، سنگر علم و دانش را با همت بلند خود حفظ کرده و حراست می کنند .

وی با بیان اینکه بنده بارها به عنوان یک مطالبه جدی به مشکلات معلمان پرداخته ام، بیان کرد: مسکن و معیشت معلمان را باید در اولویت‌ها قرار دهند تا شان و جایگاه عزیزان پاسداری شود.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های آموزشی در شهرستان نیازمند پیگیری است که در جهت تحقق آنها باید گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول