اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های هفته معلم هم مجازی است/ تقدیر از فرهنگیان شاخص زنجان

مسؤول بسیج فرهنگیان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های مختلف هفته معلم گفت: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های این هفته به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته معلم هم مجازی است/ تقدیر از فرهنگیان شاخص زنجان

یوسف دولتیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بسیج فرهنگیان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند‌‌، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های این هفته به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.
مسؤول بسیج فرهنگیان استان زنجان از تجلیل از فرهنگیان شاخص، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در مدارس، تهیه بروشور‌های آماری از فعالیت بسیج فرهنگیان، برگزاری مسابقه با عنوان وصیت نامه امام (ره) در هفته معلم خبر داد و گفت: فراخوان دلنوشته دانش‌‎آموزان و معلمان شهید در میان دانش‌‎آموزان و تجلیل از نفرات برتر، برگزاری نشست روشنگری با استفاده از ظرفیت برنامه شاد، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب»، تجلیل از معلمان شاخص بسیجی از طریق فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه با استفاده از بستر فضای محیطی برای هرچه باشکوه‌تر نشان دادن مقام معلم استفاده خواهد شد، بیان کرد: نصب بنر به مناسبت هفته معلم در استان و شهرستان‌ها و نیز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فرهنگی استان زنجان به همراه جمعی از مسؤولان استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.
دولتیاری با اشاره به حضور امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسؤولان در مدارس برای نواختن زنگ گرامیداشت روز معلم، ادامه داد: دیدار نماینده ولی فقیه با اعضای کانون بسیج فرهنگیان، برگزاری رزمایش‌های بصیرتی ثامن، برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای فرهنگیان، دیدار و تماس تلفنی در راستای تجلیل از بازنشستگان فرهنگی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و معرفی کامل زندگینامه شهدای فرهنگی در کانال نیمکت و پورتال اداره کل آموزش و پرورش در هفته معلم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول