اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تجلیل از برترین‌های حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه لرستان

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از برترین های این حوزه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تجلیل شد.

تجلیل از برترین‌های حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی طی مراسمی که روز یکشنبه برگزار شد از فعالان برتر حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شد.

در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان،سردار کشکولی فرمانده سپاه استان، حجت‌الاسلام درویشی مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام علی درویشی در این مراسم گفت: دوستان و عزیزان ما در طول سال زحمات زیادی در حوزه عقیدتی و سیاسی می‌کشند که این روز و هفته فرصتی برای تجلیل از آنها است.

وی افزود: بر این اساس امروز طی مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از نفرات برتر در این حوزه در بین نواحی سپاه در استان لرستان تحلیل شد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود مراسم امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول