اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی از مقابله تا واکسیناسیون عمومی / آغاز مرحله جدید از اجرای طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی با کمک نیروهای بسیجی در بحث شناسایی افراد مسن و کهنسال و همچنین انجام واکسیناسیون در منزل برای افرادی که توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند اقداماتی صورت می‌گیرد.

ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی از مقابله تا واکسیناسیون عمومی / آغاز مرحله جدید از اجرای طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه نشست کشوری طرح شهید سلیمانی با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از همکاری بسیج مستضعفان و سپاه کربلا با دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی فصل جدیدی از همکاری‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهم اقدامات این طرح گفت: بحث بیماریابی فعال، مباحث نظارتی در حوزه‌های مختلف کرونایی و قرنطینه معکوس به‌منظور شناسایی افرادی که در ریسک بالای ابتلا به کرونا قرار دادند را همچون گذشته به‌صورت محله‌محور ادامه می‌دهیم.

مسلمی با اشاره به اینکه در حال همکاری برای کمک به انجام گسترده بحث واکسیناسیون هستیم، گفت: این کار که در زمان‌بندی مشخص بین آحاد مختلف مردم اجرا خواهد شد با کمک نیروهای بسیجی در بحث شناسایی افراد مسن و کهنسال و همچنین انجام واکسیناسیون در منزل برای افرادی که توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی کمک به کادر درمان از اولویت برخوردار است، افزود: با همکاری خوب در سطح استان مازندران امیدواریم به توفیقات خوبی را در زمینه مقابله با کرونا دست پیدا کنیم.

* همکاری با بسیجیان خیال‌مان را راحت کرد

در ادامه این وبینار که با حضور وزیر بهداشت و درمان و روسای دانشگاه علوم پزشکی در کشور برگزار شد،  سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، با اعلام اینکه اجرای طرح موفق شهید سلیمانی از چندین ماه پیش موجب ارائه خدماتی ارزشمند شد، ادامه داد: بسیجیان کمک حال وزارت بهداشت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پیک چهارم کرونا شاهد فعالیت‌های خوبی از نیروهای بسیجی پای کار این طرح بودیم که این خیال‌مان را راحت کرد، چرا که در مباحث نظارت بر قرنطینه و رسیدگی به مشکلات معیشتی نگرانی‌ها به حداقل رسید.

جلالی گفت: امیدواریم با ادامه اجرای این طرح در بحث واکسیناسیون عمومی مردم که تا چند ماه دیگر و حداکثر تا انتهای سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود شاهد هم‌فکری و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و بسیج مستضعفان باشیم تا پوشش واکسیناسیون به‌خوبی صورت بگیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج//خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول