اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

تقدیر سرلشکر جعفری از ابراز همدردی مردم و مسئولین

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله(عج) با صدور پیامی از همدردی طبقات مختلف مردم و مسئولین در سوگ والده مرحوم خود تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سرلشکر جعفری از ابراز همدردی مردم و مسئولین

به گزارش خبرگزاری فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله(عج) با صدور پیامی از همدردی طبقات مختلف مردم و مسئولین در سوگ والده مرحوم خود تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزای آقا امیرالمومین علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادت، بدینوسیله از عموم سروران مکرم و بزرگوار، مردم محترم شهر یزد، همکاران و مسئولین محترم کشوری و لشکری که با شرکت در مراسم تشییع و ترحیم و یا با ارسال پیام و تماس تلفنی، با حقیر و بازماندگان ابراز همدردی کردند، صمیمانه سپاسگزاری نموده؛ از درگاه حضرت احدیّت سعادت، سلامتی و دوام توفیقاتشان را مسئلت می نمایم.

همچنین ضمن تشکر از پیگیری همه سروران ارجمند جهت حضور در مراسم عزاداری، به اطلاع می رساند به علت محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا مراسمی در تهران برگزار نمی گردد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول