اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سوهان محمد قم به ماشین‌سازی تبریز رسید

تیم فوتبال سوهان محمد قم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حریف تیم مطرح ماشین‌سازی تبریز شد.

سوهان محمد قم  به ماشین‌سازی تبریز رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال امید سوهان محمد که با صدرنشینی از مرحله گروهی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور به مرحله حذفی صعود کرده، حالا باید دو مسابقه این مرحله را برابر تیم ماشین‌سازی تبریز برگزار کند.

نماینده فوتبال استان قم که توانست عنوان نخست گروه خود را کسب کند در نخستین بازی برابر ماشین‌سازی تبریز میهمان است و در مسابقه دوم در قم میزبان این تیم خواهد بود، در این مرحله مسابقات به شکل حذفی برگزار می‌شود و تیمی که پیروز شود به جمع چهار تیم برتر کشور صعود می‌کند.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در راه صعود به این مرحله، هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور را برابر پرسپولیس قائم با تساوی پشت‌سر گذاشت، در حالی که دو تیم در طول زمان مسابقه یک نمایش معمولی را ارائه کردند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

بدین‌ترتیب سوهان محمد قم و پرسپولیس قائمشهر به عنوان تیم‌های اول و دوم، به جمع هشت تیم صعود کننده به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند، مرحله دوم مسابقات به شکل حذفی و در دو مسابقه رفت و برگشت برگزار می شود و تیم‌ها تا مشخص شدن قهرمان رقابتها به این شیوه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم با هدایت یکی از مربیان شاخص فوتبال قم یعنی علی شریفی و ترکیبی از بازیکنان نخبه و مستعد فوتبال قم که از رده‌های پائین‌تر در تیم‌هایی نظیر صبای قم و مهام‌پلیمر قم سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور را دارند، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر امیدها محسوب می‌شود.

برنامه 2 مصاف نماینده‌های قم و تبریز:

مسابقه رفت: سه‌شنبه 21 اردیبهشت در تبریز

مسابقه برگشت: دوشنبه 27 اردیبهشت در قم

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول