اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فارس من| مطالبه مردمی درباره مصاف اسنوکرباز ایرانی با یک صهیونیست/ در انتظار یک واکنش رسمی!

نماینده اسنوکر ایران در رقابت اخیرش با نماینده رژیم صهیونیستی روبرو شد و این موضوع با واکنشی از سوی مسئولان همراه نبود.

فارس من| مطالبه مردمی درباره مصاف اسنوکرباز ایرانی با یک صهیونیست/ در انتظار یک واکنش رسمی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مخاطبان در سامانه "فارس من" سوژه‌ای با عنوان «انتقاد به رقابت اسنوکرباز ایرانی با حریف اسرائیلی» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

* واحدی به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی رفت

رقابت‌های اسنوکر WST Pro Series 2021 برگزار شد و سهیل واحدی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات بود. وی در گروه E کار خود را در این دوره آغاز کرد و شروع خوبی هم داشت. نماینده اسنوکر ایران در 4 بازی توانست حریفان خود را شکست دهد.

او از سد «جو اوکانر»، «متئو سلت»، «مارک سلبی» و «لوکاس کلکرز» گذشت اما در بازی پنجم نتیجه را به «دنیل ومرسلی» واگذار کرد. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بود، رقابت ششم وی با «ادن شاراو» نماینده رژیم صهیونیستی بود. واحدی در کمال تعجب، تنها به دلیل اینکه شانس صعودش به مرحله بعد را افزایش دهد، تصمیم گرفت مقابل ادن شارار بازی کند.

واحدی موفق شد حریف خود را مغلوب کند، اما با شکست مقابل «استوارت کارینگتون» از صعود بازماند و پرونده حضورش در این دوره تمام شد.

* فدراسیون اعلام برائت کرد

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها توضیحاتی را در مورد حضور اسنوکرباز ایرانی در مسابقات تور حرفه‌ای‌ها منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

سهیل واحدی  به مدت 4 سال است که از ایران خارج شده و با ویزای کار در کشور انگلستان زندگی می‌کند. شرایط عضویت در تور حرفه‌ای‌ها بدین صورت است که افراد به صورت آزاد در آن شرکت می‌کنند و شرکت در تور حرفه‌ای‌ها به منزله خروج از رنکینگ کشوری فدراسیون‌های ملی است.

در پی آخرین مسابقه واحدی رهنمودهای لازم در ماه‌های اخیر به او داده شده است، اما بنا بر تصمیمات شخصی در این مسابقات حضور پیدا کرده است. حاضر شدن واحدی مقابل حریف خود در مسابقات کشور انگلستان ارتباطی با فدراسیون نداشته و با تصمیم شخصی وی بوده است.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران ایجاد هرگونه شائبه و دخالت در این خصوص را صراحتاً تکذیب و از جامعه ورزش، خصوصاً اهالی رسانه تقاضا می‌کند که از هرگونه اقدامی که باعث تشویش اذهان عمومی و همچنین بر هم زدن آرامش جامعه ورزش می شود خودداری نمایند.

* بی‌توجهی وزارت و کمیته بلای جان بیلیارد

شرایط فدراسیون بیلیارد این روزها اصلاً مساعد نیست و صدای اعتراض اهالی این رشته بلند شده است. خانواده بیلیارد مدت‌هاست در انتظار یک واکنش جدی از سوی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند تا این فدراسیون به ساحل آرامش برسد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

توقع اهالی بیلیارد رفع مشکلات و بازگشت آرامش به این رشته است. این کمترین توقع ورزشکاران و مربیان بیلیارد است تا شاهد اعتلای این ورزش در آوردگاه های بین المللی باشیم. وزارت ورزش و نهادهای نظارتی باید به موقع و به صورت صحیح وارد پرونده اتفاقات این فدراسیون شوند و یک بار دیگر آرامش را به اهالی این رشته هدیه بدهند.

نتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول