اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساده گرفتن رقابت انتخاباتی خطای راهبردی است/ وحدت شورای ائتلاف برای روی کار آمدن دولت انقلابی

رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد، ساده گرفتن رقابت انتخاباتی را یک خطای راهبردی برشمرد و گفت: تردیدی نیست اگر نیروهای انقلابی با همدلی، وحدت و انسجام کارها را انجام دهند، موفقیت حاصل خواهد شد.

ساده گرفتن رقابت انتخاباتی خطای راهبردی است/ وحدت شورای ائتلاف برای روی کار آمدن دولت انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حیدر دوستی‌فر ظهر امروز در دیدار با اعضای هیات موسس، کمیته‌ها و کانون‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی این شهرستان، ضمن ابراز امیدواری از حضور نیروهای مومن و فعال در این شورا، اظهار کرد: امید می‌رود با همفکری نیروهای انقلابی، به اهداف عالی شورای ائتلاف دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهت تحقق این مهم باید روحیه انفعالی نداشته، بلکه با هماهنگی کارها را انجام داد.

رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد هرگونه اقدام انفعالی را به ضرر این جبهه عنوان و تصریح کرد: نیروهای انقلابی گاهی فکر می‌کنند موفقیت قطعا برای آن‌هاست در حالی که در صورت انفعالی رفتار کردن پیروزی از آن جبهه مقابل خواهد شد.

دوستی فر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی، علاج مشکلات فعلی کشور را تحقق فرموده رهبری یعنی تشکیل دولت حزب‌الهی جوان با روحیه فعال و امید و توان بالا دانست تا بتوان به دستاوردهای عالی جامعه رسید.

وی، ساده گرفتن رقابت انتخاباتی را یک خطای راهبردی برشمرد و افزود: تردیدی نیست اگر نیروهای انقلابی با همدلی، وحدت و انسجام کارها را انجام دهند، موفقیت حاصل خواهد شد.

رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با بیان اینکه ۴۰ درصد مجامع شورای ائتلاف را نیروهای جوان تشکیل می‌دهد، گفت: باید دستاوردهای انقلاب در ذهن هر نیروی انقلابی باشد، ضمن اینکه در این مسیر برای رضای خداوند کار شود.

دوستی‌فر، حضور حداکثری مردم در انتخابات را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت: دلسرد کردن مردم و القای ناامیدی جهت حضور نیافتن آن‌ها پای صندوق‌های رای طی روزهای اخیر مورد توجه رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است، از این‌رو باید تلاش کرد در این خصوص ضمن امیدآفرینی، زمینه‌های لازم برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود‌.

وی، ایجاد وحدت، همدلی، انسجام و یکپارچگی نیروهای انقلابی را نیازمند استفاده از ظرفیت این مجموعه دانست و افزود: در این صورت است که شاهد روی کار آمدن دولت انقلابی و حل شدن مشکلات خواهیم شد.

گفتنی است در پایان این جلسه، رووسای هر یک از کمیته‌ها و کانون‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد مشخص و احکام آن‌ها صادر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول