اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در همدان/ افزایش ساعات کاری مراکز جامع سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، دو ساعت به ساعات کاری ۲۰۰ مرکز جامع سلامت در استان افزوده شد.

فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در همدان/ افزایش ساعات کاری مراکز جامع سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرون با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴۱ بیمار در استان بستری شده‌اند اظهار کرد: تعداد بیماران مراجعه کننده به صورت سرپایی در استان ۳۶۰ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بستری‌های کرونایی در استان یک‌هزار و ۳۰۰ نفر هستند گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تا کنون ۲۸ دستگاه ونتیلاتور(اکسیژن‌ساز) به تجهیزات بیمارستان‌های استان اضافه شده است افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا، دو ساعت به ساعات کاری ۲۰۰ مرکز جامع سلامت در استان افزوده شد.

وی از تزریق ۱۶ هزار دوز واکسن کرونا در استان خبر داد و با بیان اینکه در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز هستیم گفت: ۹۸ درصد ابتلا به کرونا در استان، به علت شرکت در مراسم و دورهمی‌های خانوادگی است.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه تا کنون ۱۰۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شدند خواستار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا شد.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه به جز تویسرکان، بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: تنها با رعایت ۹۰ درصد پروتکل‌ها، استان را از وضعیت قرمز به زرد یا آبی تغییر خواهد داد.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی، همچنان مهم‌ترین عوامل شیوع کرونا در استان به شمار می‌روند افزود: در فاز سوم طرح واکسیناسیون عمومی که در هشت شهرستان انجام می‌شود، ۳هزار دُز تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول