اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تمدید محدودیت‌های کرونایی در یزد/لغو ممنوعیت تردد شبانه در شبهای قدر

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد از تمدید محدودیت‌های کرونایی در تمام شهرستان های استان خبر داد و گفت: مقرر شد مراسم شبهای قدر در دارالعباده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طی دو ساعت و در فضای باز برگزار شود.

تمدید محدودیت‌های کرونایی در یزد/لغو ممنوعیت تردد شبانه در شبهای قدر

احمد ترحمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از استان یزد در خصوص محدودیت‌های کرونایی دارالعباده، اظهار کرد: با توجه به این‌که علی‌رغم اعمال محدودیت‌های طی چند هفته اخیر همچنان استان یزد در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت کرونایی استان یزد محدودیت‌های فعالیت صنوف غیرضروری همانند هفته گذشته در شهر میراث جهانی یزد تمدید شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت در پیش بودن شبهای قدر، گفت: محدویت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد به جز در شبهای قدر تا پایان هفته آینده در تمام شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

معاون استاندار یزد تأکید کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد مراسم شبهای قدر در دارالعباده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طی دو ساعت و در فضای باز برگزار شود.

ترحمی ممنوعیت عبور و مرور خودروهای غیربومی را از دیگر محدودیت‌های کرونایی تصویب شده برای هفته آینده در استان یزد دانست و بیان کرد: قطع چرخه شیوع کرونا در گرو همراهی و همکاری مستمر تمام اقشار جامعه است که امیدواریم هرچه سریعتر به این مهم دست یابیم.

وی در پایان با اشاره به همراهی مطلوب بازاریان یزدی در بحث اجرای محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه در هفته آینده اصناف غیرضروری تا ساعت ۱۴ و مابقی بر اساس اطلاعیه ستاد استانی مقابله با کرونا تا ساعت ۲۱ مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول