اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دستگیری منتشرکنندگان کلیپ غیرواقعی از حادثه کهمان/ مسوول دفتر نماینده بازداشت شد

دادستان سلسله گفت: تا کنون 7 نفر در ارتباط با پخش کلیپ حادثه کهمان دستگیر شده‌اند که مسوول دفتر نماینده سلسله و دلفان نیز یکی از آنها است.

دستگیری منتشرکنندگان کلیپ غیرواقعی از حادثه کهمان/ مسوول دفتر نماینده بازداشت شد

یونس آزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مسوول دفتر نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس به دلیل انتشار فیلم با محتوای خلاف واقع مربوط به ماجرای رفع تصرف در منطقه کهمان بازداشت شد.

وی افزود:  افرادی که این فیلم را به صورت خلاف واقع منتشر کرده‌اند در حال شناسایی هستند و فرقی نمی‌کند در این ماجرا چه کسی تخلف کرده و حتی اگر بالاترین شخص در شهرستان هم باشد دستور بازداشت او را می‌دهم.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: در مساله کهمان در بحث تخلف در فضای مجازی تا کنون ۷ نفر دستگیر شده‌اند که در این راستا افراد سرشناس‌تر از مسوول دفتر نماینده نیز شناسایی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد خارج از استان هستند که برای دستگیری آنها نیز دستور نیابتی می‌دهیم.

آزادپور گفت: در بحث دستگیری‌های مربوط به روز حادثه نیز مدیر اداره منابع طبیعی دستگیر شده است و در مجموع ۱۴ نفر هم در بحث حادثه و هم در بحث تخلفات فضای مجازی دستگیر شدند که ۳ نفر با صدور قرار کفالت آزاد شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه حادثه کهمان به صورتی که در فضای مجازی منتشر شد نبوده و شرایط خیلی سریع به حالت عادی بازگشت، اظهار کرد: متاسفانه برخی ذی‌نفوذان و متصرفان منطقه کهمان اقدام به جو سازی در فضای مجازی کردند تا جلوی حکم را بگیرند اما ما در اجرای حکم قانون بدون توجه به این مسایل قاطعانه عمل خواهیم کرد.

به گزارش فارس در یکی دو روز گذشته شاهد انتشار کلیپی از منطقه کهمان در شهرستان سلسله بودیم که درگیری بین پلیس با برخی افراد را نشان می‌داد. در این کلیپ گفته شده بود پلیس به سمت صاحبان باغ‌های منطقه «در تنگ» تیراندازی می‌کند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان داد این درگیری‌ها به خاطر اجرای حکم قانونی در جهت رفع تصرف اراضی ملی در کهمان رخ داده است و در این بین تعدادی از متصرفان نیز به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده‌اند که به گفته مسوولان انتظامی استان چندین نیروی پلیس در این حادثه زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول