اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

طرح جدید تابلوهای مزّین به تصاویر شهدای قم رونمایی شد

مراسم رونمایی از طرح جدید تابلوهای مزّین به تصاویر شهدای قم در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم و با عنوان «کوچه های آسمانی» برگزار شد.

طرح جدید تابلوهای مزّین به تصاویر شهدای قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برخی مسؤولان از جمله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، شهردار قم و برخی اعضای شورای اسلامی شهر همراه بود، آیت الله اعرافی در سخنانی حیات جاویدان شهدا را منبع مولّد آزادی و تعالی برای همه امت ها دانست و تصریح کرد: نباید دوقطبی میدان و چیز دیگری درست کنیم، چراکه فقط خط میدان و فرمانده میدان یعنی رهبری معظم انقلاب است که مایه تعالی و سربلندی خواهد بود.

همچنین در این مراسم، شهردار قم نیز ادامه حیات انسانیت و انقلاب اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و بر تداوم این فرهنگ سازی تأکید کرد.

سید مرتضی سقائیان نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد طرح جدید تابلو کوچه های مزیّن به نام شهدا در قم پس از برطرف شدن عیوب احتمالی و به همت همه مسؤولان در سراسر کشور نیز اجرایی شود.

رونمایی از برخی تابلوهای جدید منقش به تصاویر و اطلاعات جدید از شهدای قم در حسینیه امام خامنه ای و همچنین رونمایی همزمان از برخی دیگر از این تابلوها در سطح شهر قم بخش پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول