اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آزمون بعد از زنیت به کدام تیم می رود؟

سردار آزمون در فوتبال روسیه به افتخارات متعددی رسیده و اکنون این احتمال وجود دارد به یکی از پیشنهاداتش از تیم های اروپای غربی پاسخ مثبت دهد.

آزمون بعد از زنیت به کدام تیم می رود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار‌ آزمون سال هاست در لیگ حرفه ای روسیه فعالیت می کند. او به احتمال زیاد برای سومین مرتبه پیاپی در تیم زنیت قهرمان روسیه خواهد شد. 

همینطور به احئمال زیاد او برای دومین مرتبه پیاپی بهترین گلزن این لیگ نیز خواهد شد. با این افتخارات چه انگیزه ایی برای او می ماند بازهم در روسیه بماند و فعالیت کند؟

این پرسشی است که سایت فوتبال روسیه، مطرح کرده است. در مقاله ای مفصل این رسانه به ارزیابی وضعیت گلزن ملی پوش و ایرانی زنیت پرداخت است.

*آزمون و سال ها فعالیت در روسیه

در ابتدای این گزارش تحلیلی، سایت فوتبال روسیه به گذشته گلزن ایرانی در لیگ حرفه ای روس ها اشاره می کند و می نویسد: آزمون از 18 سالگی در روسیه بازی می کند. وی در زیر نظر کوربان بردیف تجربه اندوزی کرد.  تحت هدایت این مربی در روبین و روستوف پیشرفت کرد. به عنوان بخشی از آبی های زرد ، این ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شد. او به کازان بازگشت تا یک سال و نیم دیگر به زنیت برود.

این سایت افزود:او در 240 بازی 95 گل به ثمر رساند. 49 گل آزمون در 84 بازی برای تیم زنیت سن‌پترزبورگ به دست آمدند. 0.58گل در هر بازی آمار مطلوبی برای آزمون است و او را در سطح بالاتری از لیگ برتر روسیه نشان می‌دهد.

*واکنش آزمون به پیشنهاداتش چیست؟

در ادامه این این گزارش، عنوان شد گلزن ایرانی اکنون با پیشنهادهای گوناگونی از تیم های اروپایی مواجه است. شاید تابستان امسال نقطه عطفی باشد و او با وجود داشتن قرارداد با زنیتی ها تا سال 2022 راهی تیمی دیگر شود.

این سایت از والنسیا،‌رم،‌ناپولی و آتالانتا و آرسنال به عنوان مقصد احتمالی گلزن ایرانی زنیت یادکرده چرا که عنوان کرد مهاجم ایرانی از این تیم ها پیشنهاد دارد. 

البته این احتمال هم هست که او همچنان به همکاری با تیمش علاقه نشان دهد و قراردادی جدید امضا کند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول