اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تجلیل سپاه لرستان از کادر درمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.

تجلیل سپاه لرستان از کادر درمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.

حجت الاسلام علی درویشی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در حاشیه این تجلیل در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: برای ابراز و بیان  تقدیر و تشکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و فرمانده سپاه استان در این روز عزیز در بیمارستان عشایر که مرکز بیماران کرونایی است حصور پیدا کردیم تا  مراتب تشکر را از پرستاران و پزشکان این مجموعه به جا آوریم. 

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری قدردانی کردند ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و به سبب تلاش های کادر درمان وظیفه خود می‌دانیم از این قشر تقدیر کنیم . 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان بیان  کرد: هر قشری امروز بتواند به جامعه پزشکی ما کمک کند تا بتوانند موفقیت آنها بیشتر باشد، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

وی عنوان کرد: سپاه برای کمک به کادر درمان و جامعه پزشکی اعلام آمادگی می‌کند و هر کاری از دست ما بر آید در جهت تحقق و ایجاد سلامت بیشتر انجام می‌دهیم.

درویشی با بیان اینکه هر نهادی که میتواند باید به کادر درمان کند، بیان کرد: جامعه روحانیت و طلبه و سپاه این آمادگی را دارد به کادر درمان و جامعه پزشکی در راستای مبارزه با این ویروس  کمک کنند  تا بار سنگینی از روی دوش پرستاران و کادر درمان بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول