اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه با توزیع 75 هزار بسته معیشتی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه سپاه در ماه مبارک رمضان در استان کرمان خبر داد.

کمک مؤمنانه با توزیع 75 هزار بسته معیشتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در حاشیه مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه در ماه مبارک رمضان به‌مناسبت سالروز میلاد کریم اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: خدا را شاکریم در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال 1400 دومین مرحله از کمک مؤمنانه را به‌صورت قرارگاهی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) بسیج و سپاه به‌صورت مشترک و هماهنگ در استان کرمان انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز ۷۵ هزار بسته معیشتی که یک رکورد در استان کرمان است، به ارزش تقریبی هر بسته ۲۷۳ هزارتومان شامل برنج، رب گوجه، ماکارونی، حبوبات و.. در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای جامعه هدف شناسایی شده با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا در سراسر استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این بسته‌ها، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۲۲۵ میلیون تومان و همچنین ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معروفی جمع کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی را ۲۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مرحله دوم رزمایش در ماه مبارک رمضان در لیالی قدر با طبخ و توزیع غذای گرم در سه شب قدر در قرارگاه و مرحله سوم ماه مبارک رمضان عید فطر با توزیع بسته‌های معیشتی برگزار خواهد شد که این حرکت به‌صورت قرارگاهی کار ارزشمندی در استان کرمان که جزو استان‌هایی که منحصر به‌فرد کار می‌کند، است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان در ادامه کار مؤمنانه این موارد را دنبال خواهیم کرد، کار خدمات اجتماعی صرفا کمک مؤمنانه نیست، یکی از موضوعات مهم در استان آب شرب روستایی به‌طور ویژه است و با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد مستضعفان، خیران و مجموعه دولت در حال رایزنی هستیم که بتوانیم کار بزرگی در استان انجام دهیم که بخشی از آن را در خردادماه امسال رونمایی خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در لیالی قدر و عید فطر، به ساخت، تعمیر و مرمت مسکن محرومان و ایجاد اشتغال خرد اشاره کرد و افزود: امسال بین سه هزار تا چهار هزار اشتغال خرد با همکاری کمیته امداد در برنامه داریم، همچنین در حوزه ازدواج آسان و جهیزیه و حوزه فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی در دستور کار است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول