اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون دوومیدانی: در برخی مواد وضعیت خیلی خراب است/ زمینی داریم که 3 هزار میلیارد می‌ارزد!

رئیبس فداسیون دوومیدانی می‌گوید: در برخی مواد وضعیت خیلی خراب است و باید بتوانیم آنها را تقویت کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی: در برخی مواد وضعیت خیلی خراب است/ زمینی داریم که 3 هزار میلیارد می‌ارزد!

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت ملی پوشان دوومیدانی اظهار داشت: طی رایزنی‌هایی که کرده‌ایم قرار است حدود 16 ورزشکار ما در مسابقات بین المللی ترکیه که هفته بعد برگزار می‌شود، شرکت کنند. 12 ورزشکار مرد و 4 ورزشکار خانم براساس اولویت بندی‌هایی که داشتیم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: احسان حدادی که همچنان در آمریکا مشغول تمرین است و متاسفانه امسال مسابقه چندانی در این کشور برگزار نمی‌شود و حدادی برنامه اش این است که برای تمرین و مسابقه به اروپا بیاید. حسن تفتیان هم هفته آینده راهی فرانسه می‌شود تا خودش را برای المپیک آماده کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه فکری برای رکوردهای پایین جام امام رضا دارید، یا خیر، تاکید کرد: جام امام رضا در بخش برگزاری شرایط خوبی داشت و خوشبختانه همه راضی بودند، اما در مورد رکوردها باید بهتر عمل می‌کردیم. در برخی مواد وضعیت خیلی خراب است و باید تقویت شوند. از زمانی که آمدیم تمام تلاش مان را کردیم که ورزشکاران بهترین شرایط را داشته باشند و اردو و مربی را برایشان در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: علاوه بر اردو و مربی ما 90 نفر را در دوومیدانی حقوق می‌دهیم. همچنین خوابگاه ورزشگاه آفتاب انقلاب که محل استراحت ملی پوشان بوده، تحول اساسی خواهد داشت و کار بازسازی آن آغاز شده است.

صیامی با اشاره به مواد پرتابی گفت: پرتاب وزنه شرایطش نسبت به دیسک و چکش بهتر است. البته صادق صمیمی در دیسک نشان داده که پتانسیل زیادی دارد. حسین رسولی هم خوب است، اما باید بیشتر تلاش کند. 

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: مجموعه فدراسیون در تلاش است که شرایط خوبی در دوومیدانی حاکم باشد و می‌خواهیم در همه بخش‌ها موفق باشیم. در طی ماه‌های گذشته چندین پرونده قضایی که از گذشته وجود داشت را حل و فصل کردیم و مشکلاتی که برای گوشه‌ای از زمین آفتاب انقلاب بود را برطرف کردیم. در حال حاضر با بررسی‌هایی که کردیم ارزش آن زمین سه هزار میلیارد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول