اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کرونا در موج چها م جان ٢٨ الیگودرزی را گرفت

فرماندار الیگودرز گفت: با آغاز موج چهارم شیوع کرونا و در یک ماه گذشته ٢٨ نفر در الیگودرز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

کرونا در موج چها م جان ٢٨ الیگودرزی را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، ماشالله نعمتی در جلسه ستاد مدیریت کرونا این شهرستان گفت: متاسفانه از آغاز پیک چهارم کرونا و در یک ماه تعداد ۲۸ نفر در شهرستان الیگودرز بر اثرکرونا فوت کرد‌ه‌اند.

وی افزود: ما شاهد بی مبالاتی‌ها و بی توجهی‌ها بوده‌ایم و عده‌ای با برگزاری مراسم عزا و عروسی سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده‌اند‌.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: تعطیلی بازار مصوبه ستاد ملی کرونا است و ما نمی‌توانیم خارج از مصوبات این ستاد تصمیم بگیریم و قطعا تمام تصمیماتی که گرفته می‌شود صرفا برای سلامتی مردم است.

رییس ستاد مدیریت کرونا الیگودرز با اشاره به وضعیت بحرانی این شهرستان گفت: بازار کماکان و تا اطلاع ثانوی تعطیل است و ادارات نیز با همان ظرفیت قبلی به ارائه خدمات ادامه خواهند داد. 

وی با اشاره به فعالیت فروشگاه‌های زنجیره ‌ای در این شرایط گفت: ما اختیار تعطیلی این فروشگاه‌ها را داریم و پس از بررسی‌ها بمدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

نعمتی با اشاره به اینکه دفاتر رسمی ازدواج بمدت یک هفته تعطیل خواهند شد، افزود: شبکه بهداشت و درمان مکان غربالگری درمانگاه ۱۷ شهریور را ساماندهی نماید.

فرماندار الیگودرز با اشاره به نارضایتی ها از بانک‌ها، گفت: تیم بازرسی برای بررسی و نظارت عملکرد بانکها تشکیل می‌شود.

فرماندار الیگودرز با اشاره به غرق شدن و فوت جوان الیگودرزی در آبشار بیشه گفت: از خانواده این جوان که در راستای خاکسپاری با ستاد کرونا همکاری نمودند، قدردانی می‌نماییم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول