اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس| از کشف میلیاردی نهاده‌های دامی قاچاق و تقلبی تا انهدام باند سرقت خودرو

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۵۰ تن انواع نهاده های دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

بسته خبری پلیس| از کشف میلیاردی نهاده‌های دامی قاچاق و تقلبی تا انهدام باند سرقت خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی از کشف ۵۵۰ تن انواع نهاده های دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید و مقابله با احتکار و عرضه انواع کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از عرضه انواع نهاده‌های دامی قاچاق در آن شهرستان باخبر شدند.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه، ماموران موفق شدند متهم را که اقدام به عرضه انواع نهاده‌های دامی قاچاق و تقلبی در آن شهرستان می‌کرد، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در ادامه اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی و امنیت اقتصادی آمل متهم را دستگیر کردند.

میرزایی در ادامه گفت: ماموران با همکاری کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان آمل، در بازرسی از محل نگهداری و دپوی کالا توسط نامبرده در مجموع ۵۵۰ تن کالا شامل، انواع خوراک دام و طیور وارداتی قاچاق، انواع کود شیمیایی کشاورزی و پودر سنگ کشف کردند.

وی همچنین از کشف ۱۰۰ هزار عدد کیسه خالی با مارک یکی از شرکت‌های معتبر داخلی که متهم اقدام به جعل عنوان آن کرده بود در بازرسی از محل خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان مربوطه ارزش مجموع کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.

*باند سرقت خودرو در قائم‌شهر به دام افتاد 

همچنین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان قائم‌شهر با ۱۱ فقره سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی باند ۴ نفره سرقت خودرو در شهرستان قائم‌شهر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که در منزلی مسکونی در آن شهرستان حضور داشتند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

میرزایی از کشف ۶ خودروی سرقتی و لوازم وتجهیزات سرقتی خودرو در این عملیات خبر داد و اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت شامل سرقت ۶ خودروی ایسوزو، ۲ خودروی پژو پارس و ۳ خودرو پژو ۴۰۵ در سطح استان اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

*کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، از کشف ۱۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیرمجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران خاطرنشان کرد: در بازرسی از کارگاه تولیدی متهم ۱۰ تن انواع چوب‌آلات جنگلی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول