اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رکوردزنی کرونا در بوشهر/ ثبت ۱۴ فوتی در یک روز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۱۴ فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

رکوردزنی کرونا در بوشهر/ ثبت ۱۴ فوتی در یک روز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۰۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۰۹ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: متأسفانه امروز ۱۴ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا شامل ۱۰ آقا با ۹۲، ۸۹، ۷۹، ۷۰، ۶۸، ۶۲، ۶۱، ۵۸، ۵۶ و ۵۳ سال سن با سابقه بیماری قلبی، کلیوی، سرطان، دیابت و فشار خون و چهار خانم با ۲۶، ۳۶، ۴۴ و ۴۷ سال سن با سابقه بیماری مغزی و سندروم داون در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون هزار و ۱۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۸۰۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: در رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک هفت شهرستان بوشهر، تنگستان، جم، دیر، عسلویه، دیلم و کنگان از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شده و سه شهرستان گناوه، دشتستان و دشتی همچنان به رنگ قرمز و خطر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول