اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

علی‌بابا: هیچ بلیطی از وبسایت علی‌بابا در مسیر هند و پاکستان فروخته نشده

در روزهای گذشته پیرو همه‌گیری گونه‌ جدیدی از ویروس کرونا در هند و با نامه رسمی سازمان هواپیمایی کشوری به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، از تاریخ ۵ اردیبهشت هیچ بلیطی در وبسایت علی‌بابا در مسیرهای تهران-هند و تهران-پاکستان فروخته نشد.

علی‌بابا: هیچ بلیطی از وبسایت علی‌بابا در مسیر هند و پاکستان فروخته نشده

روز دوشنبه خبری مبنی بر اخطاریه‌ای از سوی سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به آژانس‌های گردشگری با موضوع فروش بلیط در مسیرهای تهران-هند و تهران-پاکستان در رسانه‌ها منتشر شد. روابط عمومی علی‌بابا در این باره به خبر آنلاین گفت: «علی‌بابا روز ۵ اردیبهشت پیرو نامه رسمی هواپیمایی کشوری، فروش تمامی بلیط‌ها در مسیرهای تهران-هند و تهران-پاکستان را متوقف کرد.»

به گفته روابط عمومی علی‌بابا: «بخشنامه ابتدایی ستاد ملی مقابله با کرونا در روز ۴ اردیبهشت خطاب به شرکت‌های هواپیمایی جهت لغو پرواز‌ها بوده و شامل فروش بلیط نمی‌شد. علی‌بابا به محض دریافت نامه رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر توقف فروش از تاریخ ۵ اردیبهشت، فروش را متوقف کرد. همچنین در راستای شفاف‌سازی و همکاری با سازمان‌های نظارتی تمامی مستندات لازم جهت اثبات این امر در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شد و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در این مسیر فروخته نخواهد شد.»

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول