اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کبیر: در نانوایی هم حرفِ بسکتبال است/مردم در کنار جشن قهرمانی به کرونا هم فکر می‌کنند

رئیس هیات بسکتبال گلستان گفت: در حال حاضر همه جا در کوچه، خیابان و حتی نانوایی حرف از بسکتبال است.

کبیر: در نانوایی هم حرفِ بسکتبال است/مردم در کنار جشن قهرمانی به کرونا هم فکر می‌کنند

اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی و آن شوت کار خدا بود و کمک کرد که بسکتبال گرگان برای چندین سال دیگر بیمه شود. الان هرکجا که می‌روید، خیابان، کوچه و نانوایی حرف از بسکتبال است و گرگان نشان داد که چقدر می‌تواند یک رشته را سر زبان‌ها بیندازد.

وی ادامه داد: مسئولین استانی حمایت زیادی کردند و من یادم است که شهردار گفته بود باید روی بسکتبال مانند یک بنای شهری فکر کنیم و آن را بسازیم تا مردم احساس رضایت کنند. همین هم شد و دیدید مردم گرگان چقدر از این قهرمانی خوشحال بودند و تا نیمه شب در خیابان‌ها حضور داشتند.

رئیس هیات بسکتبال گلستان در مورد نامه شهردار گرگان به استاندار برای بخشیده شدن جرایم محدودیت کرونایی شب قهرمانی گفت: متاسفانه کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرارداده و دعا می‌کنیم که زودتر از بین برود. مردم گرگان آنقدر منتظر این قهرمانی بودند که سر از پا نمی‌شناختند که به خیابان‌ها آمدند. در مورد بخشودگی جرایم کرونایی هم خود مسئولان باید تصمیم بگیرند، اما واقعا این قهرمانی شادی عجیبی را به مردم هدیه کرد.

کبیر عنوان کرد: بیش از همه مردم خودشان می‌دانند که در خطر کرونا هستند و حتما رعایت می‌کنند. ما دوست داشتیم که این جشن زمانی برگزار شود که کرونا نباشد. به هرحال همه باید رعایت کنیم تا در کنار شادی سلامتی‌مان هم به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول