اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رشد 15 برابری بارگیری راه‌آهن لرستان

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در فروردین ماه امسال میزان بارگیری ریلی در لرستان 15 برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است چنانکه در این مدت 48 هزار و 700 تن بارگیری در راه‌آهن لرستان صورت گرفت است.

رشد 15 برابری بارگیری راه‌آهن لرستان

فخرالدین پیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در فروردین ماه امسال با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت‌های سیمان دورود و پتروشیمی خرم‌آباد صورت گرفته میزان بارگیری ریلی در لرستان ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته  رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تن بارگیری در راه‌آهن لرستان صورت گرفت است، ادامه داد: این بارها توسط ۸۷۰ واگن جابه جا شده است.

 مدیرکل راه آهن لرستان بیان کرد:  در سال گذشته راه‌آهن لرستان ۱۸۲ هزارتن از مبادی راه آهن بارگیری و از طریق خطوط ریلی استان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته ایم همچنین طی این مدت تن کیلومتر بار حمل شده خالص و ناخالص رشد ۶ درصدی داشته است.

پیروزفر با اشاره به اینکه  بیش از ۱۱۲ هزار مسافر حومه‌ای و بین شهری از طریق راه آهن لرستان در سال 99 جابجا شدند، تصریح کرد: ارتقا سرعت بازرگانی و همچنین کاهش هزینه ها با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش همکاران ، بهره وری لکوموتیو در مقایسه با سال قبل ، رشد ۱۹ درصدی بمبلغ (۳۳۰ میلیارد ریال) داشته است.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول