اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قاتل تحت تعقیب پلیس اینترپل در اشتهارد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: قاتل تبعه خارجی تحت تعقیب پلیس اینترپل در شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شد؛ او در ۸ ماه گذشته به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و در اشتهارد مخفی شده بود.

قاتل تحت تعقیب پلیس اینترپل در اشتهارد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه البرز که به دلیل شیوع بیماری در بستر مجازی صورت گرفت، گفت: با توجه به استناد پلیس اینترپل یکی از کشورهای همسایه در تاریخ ۲۶ فروردین ماه جاری مبنی بر تحت تعقیب بودن متهم فراری به دلیل قتل یکی از بستگان خود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی اشتهارد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته محرز شد که متهم پس از اقدام به قتل، در ۸ ماه گذشته به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و اخیرا در اشتهارد مخفی شده است که با تلاش و تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در ۲۹ فروردین ماه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: متهم در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد تا استرداد وی از طریق پلیس اینترپل ناجا انجام شود.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول