اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تیم شجاع بی‌خیال لیگ قهرمانان شد/ بازی با پرسپولیس بازی تمرینی برای بلان +عکس

روزنامه الرایه قطر در خبری مدعی شد که الریان در اندیشه این است که از 2 بازی باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا و جدال با پرسپولیس برای آمادگی در جام مهم و پردرآمد داخلی استفاده کند.

تیم شجاع بی‌خیال لیگ قهرمانان شد/ بازی با پرسپولیس بازی تمرینی برای بلان +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، الرایه قطر در گزارش امروز خود نوشت که الریان به قولی بی‌خیال لیگ قهرمانان آسیا شده است و نمی‌تواند حتی روی کاغذ هم به مرحله بعد صعود کند.

در جدول گروه E پرسپولیس با 12 امتیاز صدرنشین، الوحده امارات با 7 امتیاز دوم ، گوا با 2 امتیاز سوم و الریان با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد. الرایه نوشت اگر به فرض، الریان 2 بازی باقی مانده خود را ببرد و الوحده 2 بازی خود را ببازد،‌ به دلیل بازی‌های رو در رو، این تیم اماراتی است که صعود می‌کند و به همین دلیل لیگ قهرمانان آسیا برای لوران بلان به پایان رسیده است. پیروزی در بازی قبلی حیاتی بود ولی الریان به آن نرسید.

الرایه نوشت که با این حال، نماینده قطری تصمیم دارد از 2 بازی آینده خود به نحو احسن استفاده کند و بتواند با تقابل مقابل پرسپولیس و گوا خود را برای مسابقه مهم داخلی آماده سازد. ماه آینده در مسابقات جام امیر الریان به مصاف الدحیل خواهد رفت و بلان قصد دارد در آن جام به قهرمانی دست یابد. آن جام به نظر پول زیادی نیز به همراه خواهد داشت و به همین دلیل الریان را به این سمت برده تا در 2 بازی پیش رو به تحکیم تاکتیکی خود بپردازد و از نقشه‌های متفاوت استفاده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول